Zorgkaart Nederland

Hier vindt u het rapportcijfer dat onze cliënten en hun naasten aan Verpleeghuis Huize Herfstzon geven, het eerste Warme Huis. Ook kunt u de waarderingen lezen. Graag nodigen wij u uit om ook een rapportcijfer en waardering uit te brengen. Zo blijven wij leren van uw ervaringen.

Kwaliteit en veiligheid

Kwaliteit en veiligheid staan bij Stichting De Warme Huizen hoog in het vaandel. Het is onze overtuiging dat kwaliteit tot stand komt in het contact tussen de bewoner en de medewerker. De Warme Huizen streeft door middel van haar kwaliteitsplan de kwaliteitseisen het landelijke Kwaliteitskader na. Als lerende organisatie is zijn we steeds in ontwikkeling. Zo proberen wij onze bewoners de beste zorg te geven. U kunt hier doorklikken naar:

Kwaliteitsplan 2019-2023
Publiekversie kwaliteits- en bestuurverslag 2019
- Eindrapport PREZO Gouden Keurmerk 2021
Resultaten PREZO Gouden Keurmerk 2021
- Cliënttevredenheidsonderzoek Somatiek 2020
- Cliënttevredenheidsonderzoek Psychogeriatrie 2020
Cliënttevredenheidsonderzoek Thuiszorg 2020
- Widget uitslag Cliënttevredenheid Somatiek 2020
- Widget uitslag Cliënttevredenheid Psychogeriatrie 2020
- Widget uitslag Cliënttevredenheid Thuiszorg 2020
IGJ-rapport 2018